Followers

Friday, January 2, 2009

Cicakman 2

Tahun 2008 aku berkesempatan tengok 2 wayang je rasanya.. 1 - Indiana Jones.. then Cicakman.. memanglah hati bergelora nak tgk, tp cam x sampai hati nak tinggalkan Darin kat rumah..



Lepas je kenduri kat Semenyih hari ahad siang tu.. malam tu lepas Maghrib we all ke GSC Alamanda.. bawak BIL aku tgk cicakman 2.. sampai je sana teruslah pergi beli tiket tu... and adalah dapat discount sket.. rezeki di situ.. then pusing - pusing sekejap sementara menunggu waktu tayangan...


masa jenjalan kat depan U-Bowl tu jumpalah cicakman.. my BIL x mo plak amik gambar, sib baik hubby aku sporting.. so we all lah yang bergambar ngan cicakman tu...


then.. dah nak dekat time masuk, cam biasa.. kenalah beli air + pop cornlah. hot doglah.. then tunggulah sampai panggung kita org tu menyala....


sempat jugak aku snap - snap gambar masa naik tangga and depan pintu masuk tu.. saja jer.. sementara berkesempatan tu kan..


oevrall citer dia oklah bg aku, tp bg u all yang dah tgk tu.. korang ratelah sendiri movie ni ok.. aku no komen..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...