Followers

Friday, August 28, 2009

Tag Oh Tag


aku kena tag, itu pun lepas aku masuk blog kawan aku si putet ni baru aku tau aku kena tag...

Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini:
1. Dia tak suka pakai kasut tinggi, kemana - mana dia akan pakai sandal dia tu yang takde tumit langsung, tak kisahlah pegi keje, kenduri kahwin, jenjalan makan angin.... dia tak kisah pun kalau org lain ckp.. yang penting dia sangat selesa..

2. Dia suka masak sebenarnya, cita - cita nak jadik macam Nigella Lawson atau Jamie Oliver..

3.Dia juga hebat makan, tapi orangnya tetap kecik dan maintain.Minum air tak pernah habis.. sorry tet... kalau pergi memana, mesti kena bungkus bawak balik....

4.suka dengan teknologi.. tak peliklah kalau dia jugak antara orang yang awal memiliki NetBook, iPhone dan jugak wii.

5.Orang kata dia memilih kawan, actually tak, dia suka berkawan dengan semua orang, dan yang penting orang tu tak cerewet.. mesti simple and easy going...

Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
1. Saya suka bercuti, tapi cuti yang tak suka saya.. ha..ha..
2.Tak suka dengan orang yang sangat cerewet, dan menjengkilkan.
3.Penakut sebenarnya.. tapi buat - buat berani.
4.Senang sangatlah terlelap kalau ada meeting, discussion, presentation dan sebagainya.
5.Susah tido malam, susah bangun pagi.
6.Duduk rumah diam - diam sambil buat house chore, tapi income masuk.. camner tuh?
7.Berangan.. kan free
8.Senang terasa... tak boleh org cakap salah sket, sure terasa...
9.Sangat kedekut nak kuarkan duit untuk beli something walaupun dia suka.. melainkan ia memberikan manfaat pada ahli keluarganya..
10.Degil jugak, kalau gaduh tak nak kalah... ha..ha..

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka:
Semua orang pun boleh buat ye..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...