Followers

Monday, July 12, 2010

Maaf kengkawan, entry tertunggak

jangan merajuk yek, lambat betul keluar entry ni kan, maafkan saya, kesibukan yang melanda.. abislah kena ketuk ketampi patpuluh kali..

ni sumer masa bulan 4 yang lepas, kebetulan saya ada amik half day morning sebab ada kerja malam, pada hari yang sama.. kawan - kawan lama saya di Uptown mesej untuk celebrate birthday someone.. of courselah saya nak join, dah lama tak lunch sesama...


they all planned ke Tony Romas.. saya pun ok je, memana pun boleh, janji boleh together - gather... semua cerita keluar sampai tak tau nak mula yang mana satu, gossip sana.. gossip sini...

kalau ke Tony Romas semua orang akan order Romas Rack kan.. dan skang dia ada buat promosi set lunch, so ada 2 ketul dia bagi, tapi saya tak pernah cuba pun..


kali ni saya order burger dengan fries.... alasan?? tak perlu makan dengan tekun, sambil makan sambil bercakap.. ha..ha.. mmg pun, burger tu pun saya makan slice by slice.. bukan the whole burger pun, penat kawan - kawan saya tunggu saya habis makan... dan dia org tetap tunggu saya makan sampai habis.. padahal ofis saya adalah sangat jauh di TPM, dan pada waktu itu saya di Cineleisure... fuh....

anyway, happy belated birthday Atiqah

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...