Followers

Friday, August 1, 2008

Dinner@Shogun

Aku buat keje merepek.. budak opis aku lah ni, Lilian, Azie and Putri, ajak gi buffet dinner @ Shogun, aku dah terbayang sushi tu, cam x makan je nanti nih, mahal jugak, tapi dia org duk ckp... kalau tak makan sushi, yang lain pun byk lagik... oklah trylah..



masa sampai tu.. dalam kul 6++ kot... sib baik still ada meja kosong, ni pun aku join dia org sebab hubby aku pun lately balik lambat, so sekali harunglah amik dia nanti.. 1st trip tu aku amik sushi yg agak byk jugaklah berbanding ngan bebudak lain, tp basic dia kena ikan jelah... pastu amik buah sket... then sampai kat meja.. aku letak pinggan tu.. and jalan lagik kat belah sana.. amik yg lain pulak.. oo ada yg dia masak macam - macam style.. huwaa byknya makanan.. takpe jangan tamak kata org..



so permulaannya aku makan dengan 1 pinggan sushi and 1 pinggan yang ada makanan mcm - mcm.. huwaa.... kenyang sudah.. pastu jalan jugak lagik amik tempuralah.. basicnya benda yg goreng - gorenganlah.. xmolah yg raw - raw ni.. pastu amik pulak kek, agar - agar konyaku tuh.. and last sekali ais krim.. sib baik aku x minum air byk - byk kalau tak lagiklah x boleh handle..



kesimpulannya ok jugaklah, pada mereka yg dtg sini, kalau tak makan sushi mentah tu, yang masak pun ada... and make sure perut korang bebetul boleh menampung makanan yang byk.. utk yg kemelayuan.. still ada nasi and tomyam sup lagik tau..he..he.. tp yg tu aku tak amiklah, coz baik layan tom yam sup kat kedai thai.. apohal nak try tom yam sup kat kodai Jopun..muahaha...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...