Followers

Saturday, August 16, 2008

Red Box

Ntah mimpi apa pun x tau, we all plan nak gi karaoke x ok kat Red Box D Curve.. actually one of out team members nak LOA for 6 months, got personal reasonlah pulak, penat giler korek rahsia, x mo jugak bagi jawapan..



Plan punya plan, we all pegi hari Rabu malam 30/7 hari tuh... sengal gak rasa memula, memasing bukannya kaki karaoke pun, ni pegi pun sebab suke.. suke jer.. husband aku ckp dia balik lambat, so kira oklah tu..

Yg Baju hijau tu dah kahwin ok, yg sebelah tu single

sampai kat sana dalam pukul 6.30, dapatlah bilik, ramai jugak org time tuh, tapi sib baik cepat, kalau lambat sket, confirmlah x dapat kot.. dapat bilik je, we all terjah lagu dulu.. pelik gak apsal sumer lagu omputeh je, x pelah, we all belasah jelah dulu.. amik yang ada set buffet sekali, tp sebab xde buffet dia bagi main course soran satu, ada buah, ada desert, air 3 jug, tit-bits.. ha amik ko, nak makan ke nak nyanyi pun x taulah..




Aku amik seafood, yg lain amik lamb chop and beef amenda ntah..

pastu member aku sorang ni pose, siap suh dia benti nyanyi, bukak pose, then we all gi kuar solat gilir - gilir.. bley plak husband aku ckp dalam kul 8 dia dah ada kat D Curve, huwaa.. rasa nak nangis, tu yg aku kelam kabut solat + makan sumer tu, member plak dah mati kutu duduk berdua ngan opismate dia yg amoi tu kat CoffeeBean.. ishh.. masa aku balik dr semayang tu, they all tgh layan lagu melayu.. alah frust plak aku, baru je nak tangkap lentok dah kena balik.. takpe len kali..


Baju pink tu ler yg poser



oo di sebabkan kamera aku, so lupa plak nak tinggalkan kat dia org tuk amik gambar seterusnya.. dan disebabkan kamera aku jugak gambar aku takde .. ptuuiii alasan je tuh...



Dari apa yg aku dgr, they all bawak balik kek sekali walaupun aku suh perabihkan, siap aku plak dpt lebih, mekasih beb and ada member aku 2 org ada meeting mlm tu kul 10, siap lambat 5 minit, ni semua penangan karaoke, sib baik Team Lead korang ok tau...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...