Followers

Thursday, November 27, 2008

Oh Cameron - IV


aarrgghh terasa dah scones kat anak tekak aku ni.. tengok harge teh memanglah mahal.. so aku tak amik air.. aku amik scones 1 set RM12.. alah biarlah.. terasa nak makan.. so my SIL order air teh 1 jug yang utk 6 org.. then we all order teh tarik 3 dan teh tarik vanilla float 1, pastu order scones 1 set (ada 2 ketul + jem strawbeey, cream and butter) and 3 biji strawberry cupcakes...

Scones ku...


muka puas hati
Darin and sepupunya sesuka hati je keluar masuk kedai teh tu.. risau gak takut dia pegang kotak teh, satu hal plak nak bayo/nak susun.. so bibik tolong tengokkan sementara aku menunggu scones aku tu panas...


seronoknya main

time makan.. huwwaa... terasa nikmatnya tau.. kenyang sangat.. takde sapa plak nak makan scones ngan aku.. apsal dia org segan ngan aku yek.. my SIL cam tak sampai hati je nak amik scones aku.. macam le aku mengidam kan..ha..ha.. last - last dia beli lagik 1 set..



Khusyuknya makan


Bibik makan sorang ker??

strawberry cupcakes tu siap x cukup.. so my BIL beli lagik 2 ketul kot.. semua anak dia makan.. Darin makan jugak and aku rasa jugaklah.. bibik plak tengah khusyuk makan cendawan goreng.. jagung bakar dah habis dah dia baham sorang..


saki - baki scones n strawberry cupcakes

pastu cam biasalah.. hari nak gelap.. sessi amik gambar sebelum malam..... hhmmm ada can ke nak gi Pasar Malam Brinchang???


berdua lebih baik


bertiga lebih sempurna

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...