Followers

Friday, November 28, 2008

Kisah di pagi hari

ni gambar dah lama ni, saja tepek sini.. rasanya 2 minggu lepas ni.. time ni nak hantar bibik kat rumah makcik dia kat Cheras.. and we all plak lepas tu nak balik Segamat rumah my MIL..


tu bibik duduk belakang tu.. mesti nervous coz hampir 20 tahun x jumpa makcik dia..
daddy yang steady je drive..

esoknya plak ada wedding kat area rumah my MIL.. semua pegi.. aku xde baju kurung so pakai seluar je ngan kemeja.. sib baik aku pakai kemeja and nasib baik jugak aku bawak T-shirt ok tuk husband aku... kalau tak, confirm gi kenduri pakai T-shirt.. my MIL offer baju kurung tapi aku malas.. sbb Darin sure x duduk diam.. dahlah tanah lecahkan. susah oo nak kejar dia..


sepanjang perjalanan tu we all kena make sure muka dia tak menghadap taman permainan.. sanggup tu jalan jauh semata - mata tak mo bagi dia nampak.. sapa nak teman dia main tengahari bute.. pengsan gue...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...