Followers

Sunday, December 7, 2008

Pot Luck

Hari khamis lepas department aku ada buat makan - makan.. aku cuma buat triffle and goreng karipap je.. tu pasal rabu malam tu aku tido lambat.. apa nak buat kena tunggu anak dara aku tido, baru boleh start masak..


Ni je aku bawak


Nasi Lemak maker


Rotie, Chadni & Vade owner

Sambal Udang and adik - beradiknya

dalam pukul 11++am, kita org dah start susun makanan dalam meeting room.. sementara tu aku tolong my fren potong timun and buah tembikai.. settle yang tu baru aku pergi kat bilik meeting... menunya tak kurang hebat.. ada Nasi Lemak dengan sambang udang + telur, timun, kacang and ikan bilis goreng, Fethucini bolognese, triffle, karipap kentang - sardin and IKEA, rotie + chadni, vade, agar - agar, coselaw, bread pudding, mashed potato, kek, ice cream, KFC, and fruit punch... makan memang tak hingatlah memasing..


Tukang bancuh air..


owner tembikai


aku yang suka tolong org.. ahaks..


Karine's mashed potato

aktiviti memang makan je, lain takde.. then amik gambar.. actually dah lama plan nak buat pot luck, since raya lagik.. tapi yelah ramai sangat bercuti.. actually ni pun cecepat plan.. coz after this ramai yang bercuti sempena Raya Haji + Sultan Selangor + Krismas + New Year.. confirmlah office kosong lepas ni..

pose bebeh...


paper cup pun nak join


serbu...

dalam banyak - banyak makanan.. kek je tak makan lagik.. so ononnya nak buat masa tea time adalah terbatal begitu saja.. we all simpan untuk esok pulak...


Happy faces

after makan, pack barang, letak dalam pantry, dengan harapan adalah org makan... last - last they all tapau bawak balik.. Alhamdulillah majoriti makanan semua habis jugaklah.. thanks pada semua yang bawak makanan... next time kalau ada rezeki boleh buat lagik..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...