Followers

Tuesday, December 9, 2008

Tragedi Semantan

siapa ingat.. khamis lepas.. ada kejadian tanah runtuh di parking lot antara bangunan CIMB dan Amanah Raya...

6 tahun lepas, company aku pernah kena duduk sini coz nak dekat dengan client.. Jabatan Akauntan negara... aku pun pernah pegi sini.. masa tu aku cuma parking dalam bangunan Amanah Raya.. kalau penuh aku parking kat tepi jalan yang ada line kuning.. samapi kena saman... ramai yang parking kat area rumah org tu, tp kena jalan jauh sket.. tapi aku tak.. coz ada kes kereta opismate aku hilang.. so aku sanggup bayar saman RM30 drpd keta aku kena curi.. walaupun insurans bayar aku RM30K...


Jalan sangat sesak

masa ni aku nak amik husband aku kat bangunan Shell.. so sempatlah tgk kejadian ni.. memang jam teruklah.. dengar kat berita.. 11 kereta tertimbus and semua kereta berjaya dikeluarkan pada jam 1.30 pagi.. staff semua kena keluar building.. and aku pun x sure sama ada keesokkan harinya they all pegi ofc atau tak.. coz they all nak make sure bangunan semua ok..


tempat kejadian. blur coz pakai camera phone jer..

hhmm banyak betul kejadian tanah runtuh kat area situ yek.. pada mereka yang terlibat.. semoga tabah menghadapi dugaan ini.. mungkin ada hikmah disebaliknya...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...