Followers

Friday, February 20, 2009

1st Landscape

Dulu aku ada buat entry pasal aku beli benda - benda ni kan.. actually memang korang pun dah pandai teka dah.. aku nak try buat landscape sket kat umah tu..



selama we all duduk rumah sewa.. takde buat paper pun, jeles gak bila tgk jiran sebelah umah tanam rumput cecantik.. tp husband aku tak mau.. takut tuan rumah tak setuju katanya.. yelahkan... mungkin betul jugak.. yang ada pun cuma pasu bunga yang we all pun sometimes jaga.. sometimes tak jaga.. ha..ha.. so kali ni trylah pulak buat camni..


asalnya tempat ni berumput.. tp rumput dia style rumput kampung gak rasanya.. alah yang selalu lembu makan tuh.. so we all bersihkan sendiri.. tapi ada one time tu.. masa nak tabur pasir.. we all mintak pekerja Indon yang wat konkrit tu bersihkan sket and letak pasir.. then we all yang susun batu - bata tu sendiri... kalau dah pindah sini nanti.. x taulah Darin cemana.. bawak sekali - sekali pun kenkadang dia amik batu tu.. dia susun style dia.. bila bosan.. dia balik...



oo ya.. aku upload gambar ni coz ada member aku nak tgk... jangan ada yang salah sangka yek.. sila komen.. sila komen...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...