Followers

Saturday, February 21, 2009

Apsal yek??

Isnin lepas..
di opis..
"apsal musz dia je ari ni??
"apsal musz cam letih je hari ni?"
"apsal musz yang tak sihat je hari ni?"

dia org tak tanya kat aku.. tp ni aku dgr dari jauh je...
pastu adalah insan datang... tot tet..tot tet kat aku.. "apsal yek?" dia tanya..

takkk larat nak citer banyak...
korang tengok gambar bley??


jangan tak caya ooo.... aku buat sendiri ngan husband aku + my SIL and BIL... tapi husband aku amatlah kesian.. dia tak dapat tolong banyak coz dari 9am we all sampai sana.. sampailah ke malam.. ntah berapa org datang umah kita org.. sama ada neighbour yang memang dah kenal lama... termasuk neighbour yang baru join yahoogroups and baru je gi tengok rumah.. termasuklah beberapa org pelawat yang tengok nak survey rumah.. siap cakap "ini umah show house ke?" aii yark pakcik.. ni baru halfway saya cat.. kalau dah cat penuh.. baru boleh cakap show house.. wakakaka...


kalau korang rasa umah aku ala - ala Qdees.. aku redha jelah wei... kaler ni pun last minute aku tukar lokasi jugak atas beberapa sebab yang tak dapat dielakkan.. and termasuklah tangga, yang sememangnya takde dalam senarai awal untuk di cat...



we all lepak kat umah tu sampai pukul .. 1am.. me and hubby jelah.. member lain + my SIL and her husband dalam kul 10 lebih balik dah.. habiskan ruang tangga tuk kali ke-3, then part yg paling x best.. bersihkan semua ruang.. and cucilah alat - alat tu.. ha... jangan tak caya woo.. adoi abis sakit 1 badan ni ha.. balik umah.. siap mandi sumer dan dapat tido... huwwaa.. x bley tido sebenarnya.. coz badan amat penat dan sakit...



tu pasallah membawak ke hari isnin ye kengkawan.. maaflah coz aku x dapat nak buat lawak kat korang pagi senin..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...