Followers

Tuesday, March 31, 2009

Training oh Training

11 March 2009 - 13 March 2009, aku kena attend training.. actually nama aku dah pernah naik 2 kali untuk pergi training ni, since aku memula masuk comp ni (sebelum I** beli we all lagik), tapi 2 kali kena reject dengan Bos aku.. and bila 'dia' tanya apsal aku tak pegi.. "you yang reject".. oh ya... pastu buat - buat tak tau and hilang ingatan.. hangin tak.. alah.. xdelah aku kisah kalau aku tak dapat pergi training ni, tapi yang dia kenselkan aku nak gi Oracle Seminar tu, memang aku hanginlah.. so skang ni ada Manager lagik satu.. dia yang suh aku pegi.. aku pegi jelah...

Pintu masuk dari bawah

pintu masuk office

Training Next Generation, pasal Telco Industries.. so sapa yang nak tau pasal GSM, GPRS, 3G, HSDPA ke mak nenek semua tu, bolehlah datang training nih... so taulah term - term yang they all selalu guna tu.. tapi pening jugaklah.. BTW, trainer dia mat saleh.. lupa plak nak tanya asal mana.. satu yang bagusnya dia ni... amatlah penyabar okeh, Malaysian culture, bila je tanya "any questions", semua senyap, yes pun tak, no pun tak, and aku rasa dia pun dah biasa, coz he's married to Malaysian jugak...


terpaksa kaburkan sket..

3 hari training, dekat dengan Mid Valley plak tu, hari - hari cuci mata jelah, nak shopping memang takdelah, aku baru je perabih masuk umah baru.. and baru je abis online shopping... pengsan gue..


bilik training dan tempat makan

selama 3 hari aku training nih.. adalah 1 hari tu, no opis naik kat hp aku, ni kira mmg no kat receptionist ni... kalau desk biasa aku tau... sekali bila aku cakap "aku tengah training".. then dia call member opis aku yang lain suh inform yang aku ada dapat parcel (memang selalu camtuh pun).. he..he.. aku dah berbunga riang dah.. coz dah tau dah sapa yang bagi... and sambil tu memang aku tengah menunggu beberapa parcel lagik untuk diterima.. so mintak tolong opismate aku amikkan dulu.. kang jadik pekasam pulak... pasal parcel tu nanti aku letak lam entry lain yek.. chow..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...