Followers

Wednesday, April 1, 2009

apa yang saya dapat??

Hari terakhir training, selalunya memang akan ada gift/souvenir macam tu.. itu yang bestkan... this time dapat mug pulak...


Dalam kotak lagik

balik rumah bukak sama - sama dengan my daughter and my nephew.. Ohh abang E-yel MC, coz dia tak berapa sihat.. adiknya and bibiknya ada kat Segamat.. so takkan nak suh dia duk umah sensorang.. so dia datang umah we all..


Darin dah usha dah tuh

berposinglah Darin and abg E-yel sesama..


model mug free

Masuk keje hari Isnin tu.. wa.. dah over excited sangat.. siap SMS member tu awal - awal.. jangan lupa yek bawak barang.. oo saya SMS 2 org opismate saya.. satu bawah hadiah.. satu lagik... adalah...

sampai je kat opis.. terus amik, member bising suh bukak.. nak tau apa hadiah and sapa bagi.. oo thanks bebanyak pasa Masviona.. saya menang kuiz pecah otak dia tu dulu.. tak sangka plak menang.. thank V...


bukak dengan ntah hapa - hapa

lambat jugak saya bukak hadiah ni.. 2 hari lepas tu kot, tu pun lepas Darin tido.. nak bukak pun suspen je.. kata hadiah tu dia beli masa pergi Honeymoon (lagik...???) kat Bali...


sampai terkoyak message tuh

bukak pun cam takut - takut je.. yelah org bagi kan... siap terkoyak plak message yg Viona tulis sekali.. apara aku nih... dan akhirnya.. tara... aku pun x tau apa bendanya sebabnya tak bukak pun plastik tu.. kata sayangkan.. thanks Viona for the lovely gift.. terlebih excited sebab jarang sangat nak menang contest.. dapat menang camni pun dah syukur sesangat.. and boleh mengeratkan Silaturrahim gituh..


tara... inilah dia.. apa dia yek

Hari - hari terus berlalu.. sekali dapat call lagik from receptionist... wa kali ni beli barang online pulak.. first time tau...


muka yang terlebih excited

muka pun dah terlebih excited dah sebab tak sabar nak tgk hasil dr pembelian online tuh.. kali ni tak sempat nak tunggu sampai umah terus bukak kat opis..


terus bukak kat meja tuh

member opis pun duk pelik.. and excited jugak nak tengok apa hasilnya... sekali bukak.. tara.. he..he.. suka sangat.. ye.. saya beli tudung online ye... apakan daya nak terbang ke London tak tercapai hajatlah.. so beli online jelah... thank ami-honey coz tolong belikan untuk saya... kengkawan kalau nak jugak bolehlah beli jugak kat memana shopping-blog yg ada jugak..


siap beg plastik lagik

dan disebabkan terlebih excited.. we all siap buat kelas pakai tudung kat opis.. sabo jelahkan..


sebagai permulaan, untuk tambah apa yang ada

oooo hobi online shopping tak abis kat situ.. nampak sangat addicted.. aku order lagik tudung from Yus... kali ni selendang pulak.. x taulah nak pakai bila...


dapat lagik satu

memang cepat jugaklah dengan Yus, hari ni order, bayar duit, esoknya dia dah poskan.. sangat efisyen kan.. suka sangat...


mekasih - mekasih

kali ni beli 3 helai untuk permulaan.. yelah tu pun x tau lagik nak pakai bila... hhuu..hhuu.. sabo jelah, kalau dah start membeli tak reti nak berenti kan.. sabar- sabar..


hhmm bila yek nak try

anyway.. semuanya amatlah berpuas hati... as usual.. oklahtu..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...