Followers

Monday, June 29, 2009

Entry Khas Anuar Zain



Majlis Makan Malam tu kan ada Anuar Zain.. kisahnya dia on the way dari KL ke Shah Alam.. malam tu dia buat persembahan special untuk semua kaum ibu and of courselah untuk ibu kesayangannya..



aku pun siaplah gi depan - depan dia, nak gak poyo kan.. takkan org lain je, siap amik video bagai ko... mak dia siap dapat bunga besar sangat.. katanya Ziana Zain yang bagi... bestnya.. sepanjang Anuar Zain nyanyi, mak dia ada kat atas tu, sambil peluk mak dia sambil dia nyanyi camtuh.. nyanyi life, dapat tengok life.. dia senyum pun life...



lama jugaklah aku lepas kat depan tu, siap pasang niat, dia abis nyanyi, turun tangga aku nak mintak tolong sesapa amikkan gambar aku dengan kamera aku yang dah pecah LCDnya tu.. sekalu aku pusing belakang, aku sorang je yang over duk melepak kat depan.. alahai.. kuciwa plak rasanya...



malulah lelama nak berdiri depan, so aku baliklah kat tempat duduk aku... dahlah jauh nun di belakang sana... by the time abis lagu tu, dia pun chow...



di sebabkan itu jugaklah, mak dia dapat Anugerah Ratu Klasik Emas camtu kot.. walaupun tak ikut tema kita orang hitam dan merah... ada yang tak puas hati.. ramai lagik yang boleh dapat.. tapi apakan dia, anaknya nyanyi + buat persembahan secara percuma.. so dia dapatlah... takpelahkan.. rezeki namanya...


apa - apa pun.. Lelaki Ini memang hebat gilerlah malam tu.. ssoooo swweettt...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...