Followers

Friday, March 18, 2011

apa korang dapat lepas bertahun - tahun kerja?

berapa lama dah korang kerja..
bila aku kira - kira balik dah masuk 10 tahun dah kerja.. hhmm lama tak? ish.. ada orang lagik lama kerja....
tapi ni tak nak citer dari zaman mula kerja.. nak citer zaman job aku yang kedua..

sejak aku resign dari company XY**** tu.. aku dapat offer kerja kat Vallent... masa apply kat Job Street.. "ala takpe, apply je, belum tentu dapat".. sekali hambek ko.. aku accept gak sebab mmg nak carik kerja lain pun... lepas 2 tahun kerja kat company tu.. terus I*M beli company aku... jadik service dia carry foward.. of courselah bagus.. sebab tahun depannya kan cukup 3 tahun, aku dah boleh dapat benefit housing loan interest subsidy... berapa dia bagi?? korang tanyalah bebudak I*M...

lepas 5 tahun... jeng..jeng..jeng.. dapatlah e-mail...
terima kasih sebab dah kerja 5 tahun.. pilihlah hadiah apa yang korang nak dari gambar kat bawah ni..
ha..ha.. e-mail tu aku dah buang pun.. x yah simpan lelama..
lepas pilih hadiah apa nak, apa nak tulis... sampai je kat org yang handle bebenda alah tu.. tunggu jelah sampai dapat..


so tunggu punya tunggu, hujung bulan 11 baru dapat.. nasib baik sempat.. kalau tak dapat.. kecik hati wo..


so nak kena tunggu lagik 5 tahun ke untuk dapat yang lagik grand?? ntahlah.. korang tunggu jelah nanti.. aku ada kat sini lagik ke tak...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...