Followers

Tuesday, August 16, 2011

kulepaskan mu

hari ini
dengan rasminya aku memulangkan semua barang yang dipinjamkan kepada aku
harapnya semua yang sepatut aku pulangkan, dah pun aku pulangkan
in case ada hutang, harap dapat settlekan..
and claim aku jangan lupa masuk.. yang tu tak boleh kurang...



banyak yang aku rindu
tapi semua tu hanya kenangan..
aku berdoa semoga hari mendatang lebih baik daripada apa yang telah aku alami..
doakan aku...

untuk kawan - kawan aku yang tinggal...
korang memang BEST....

4 welcoming comments:

Ms SZ said...

knp kak?

mikamusz said...

Dah benti keje, dpt offer baru, happy Ada, sedih pun ada

Biqque said...

sob...sob...ku tahan jua air mata itew...sorang2 pegi...

mikamusz said...

Saber yek Biqque... Bertahanlah selagi boleh... Aku tau ko tough...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...