Followers

Monday, August 22, 2011

Sudu Gemuk

sapa ada sudu gemuk angkat kening....

sudu gemuk atau dalam englishnya Fat Spoon...

actually, bukanlah aku yang plan pun.. tapi kebetulan dah aku amik cuti sebab nak settlekan hal ASTRO dan Hong Leong Insurans.. aku singgahlah kat opis lama sekejap.. nak jumpa member lama... nak borak - borak macam dulu since dah lama sangat tak face to face dengan dia org...

Atiqah, Azie, Putri and Maina

dalam diam - diam, they all nak ajak makan kat Fat Spoon tulah... so aku ok jelah.. janji dapat borak - borak sumer.. tapi they all memang best...

Me, Lilian and Hooi Sin

kita orang get together since 2005, masa tu zaman Vallent, QA team pun memang sangat baru... cuma aku sorang je takde knowledge QA, tapi aku kena buat DBA job + UNIX + QA/testing untuk team tu.. and they all sangat co-operate dalam semua benda...

Yang tengah tu Manager dah (Hooi Sin, Lilian, Reenee, Hooi Lee and Pey Yee)

banyak benda fun we all shared together.. suka, sedih, pahit, manis.. hahaha... so bila dah berjauhan still lagik keep in touch sebab kami masih lagik menggunakan Samtime untuk communicate... but now.. no more kan..

anyway.. thanks u all..

2 welcoming comments:

Biqque said...

itulah...sudah kubilang...

mikamusz said...

Hahahaha apa nka buat... Dah suratan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...