Followers

Monday, November 9, 2009

malam berinai

dalam 10 minit dah pun sampai rumah pengantin perempuan.. tak perasan plak aku berapa kereta.. aku rasa lebih 10 kereta kot, coz lepas majlis tu ada yang nak balik Johor/Hotel pulak


and malam tu jugak baru we all bawak barang hantaran bersama.. aku tak dapatlah nak tolong pegang coz ada anak dara sekalikan.. hantaran 7 dulang berbalas 11..


nilah dia mempelai yang diraikan tu... cantik kan bersongket putih tuh.. walau cemana hebatkan modern lace, chiffon broquet, songket yang traditional ni dilupa jangan.. wokeh..

acara berinai, dimulakan dari pihak perempuan dululah..
first sekali mama yang naik...


pastu Pak Cik Din pulak...


Pastu Uncle Din (ni husband kembar mama)

then Mak Eton(kembar mama = wife Uncle Din)


And then Auntie Dila (Wife Pak Cik Din)


pastu my SIL pulak naik....


pastu ada sorang mak sedara we all naik, alahai tak ingat plak nama dia coz tak nampak muka.. then Auntie noli plak naik...


Pastu baru papa... papa hilang sekejap masa orang baru start, dia ingat lambat lagik nak mula..


and macam biasa papa akan baca doa..


pas papa, barulah my husband.. and after my husband, confirmlah aku.. tapi dah sah - sah kamera ngan aku, so cemana nak amik gambar diri sendiri...


selesai belah we all... mak and pak pengantin pompuan pulak buat acara berinai nih...


Darin ada je duduk depan aku, biasalah mana boleh berenggang dengan Abe Eil dia.. duklah berkepit.. siap marah - marah budak sebelah dia sebab usik barang hantaran...



and sambil aku sibuk snap - snap gambar, dia pun sibuk nak snap gambar, terus aku suh dia snap gambar Norli dengan Najwa (anak win)... sib baik cantik..


BTW, aku kat mana yek... tulah aku, yang tudung kaler hijau tu.. nampak tudung pun jadiklah kan.... selesai upacara berinai, we all pun makan... and after makan, pengantin ajak amik gambar lagik, kali ni pakai kamera profesional jelah.. x larat dah nak keluar masuk kamera.....

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...