Followers

Thursday, May 10, 2012

Makan Apa Kat Sana??

Sejak Ahad malam 29/4/2012...masuk hari ni dah 12 hari daddy tinggalkan KL.. sejak touch down Brussels on 30th April 2012, mesti tanya "makan apa hari ni? semalam and etc?"

Ni yang aku ingat and sempat snap je nih:

30/4/2012 - Isnin
Gulai Kari sebab Tok Ma Masak

1/5/2012 - Selasa
Nasi Ayam - mummy masak.. mummy masak banyak - banyak sebab nak bagi saya makan banyak and nak simpan 2 hari (boleh...)

2/5/2012 - Rabu
Nasi ayam yang semalam tu ler.. Darin makan banyak - banyak

3/5/2012 - Khamis
Masak Spaghetti dengan goreng nugget.. dia kata boleh makan Spaghetti, so dia makan sampai 3 pinggan.. Nugget dia tak habiskan sebab dia nak bawak pegi school esoknya..


4/5/2012 - Jumaat
Wan bawak lauk dari kampung yang banyak sangat..

5/5/2012 - 6/5/2012 (Sabtu dan Ahad)
Makanan caca-merba. Sabtu siang siap keluar pergi AEON Bukit Tinggi bawak wan ngan atuk dengan makngah sekali, so makan kat Vivo.. sedap daddy, saya makan spaghetti dengan pizza dengan scallops dengan air yang macam - macam..

mama Haziq bagi cookies ni.. sedap..

7/5/2012 - Isnin
Mummy masak banyak hari ahad so bawak ke hari isnin

8/5/2012 - Selasa
Mummy masak nasi lemak sebab saya kan suka nasi lemak

9/5/2012 - Rabu
Mummy bawak pegi pasar malam, semua saya nak, durian, tembikai kuning, pineapple... mainan.. tapi ini je yang mummy beli.. mummy cakap total semua ngam - ngam RM20.. saya nak beli bantal Dolphin tapi mummy tak bagi.. kenapa mummy tak bagi??? Nanti daddy tanya mummy kena yek..

mummy lunch ni semalam kat rumah lepas balik dari carrefour

Nasi Tomato - 4.50
Kuih Lapis - 0.80
Pizza - 3.00
Keropok lekor - 2.00
Bebola + wedges - 4.00
Strawberry blended kecik - 2.00
Jagung rebus - 1.70
Buku kaler + sticker - 2.00


Mummy kata semalam pegi Carrefour, tapi tak bawak saya, tapi takpe sebab mummy beli vitagen 2 pack.. cereals 2 pack, susu HL, susu dutch lady putih besar, susu dutch lady strawberry kecik.. pastu apa ntah lagik...

daddy tengok gambar dulu yek... kalau makan ingat Darin...
bye...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...