Followers

Friday, October 10, 2008

Aidilfitri 2008 - My Little Family

Tengah sedap - sedap duduk, aku pun scroll lah gambar dalam my camera.. nak tgk apa yg husband aku sempat snap.. tetiba aku perasan something.. ya aku nak amik lagik gambar raya dengan my hubby and my daughter..

dengan penuh semangat, amik balik baju kurung Darin and pakaikan kat dia.. mengamuk jugak memula tapi paksa rela punya hal.. pakai jugaklah..




dapatlah aku bergambar dengan anak dara aku ni ha..



rasa ralat sangat tau kalau x dapat bergambar bersama... and tak lupa amik gambar ngan hubby sekali.. tp aku takde gambar berdua..


punyalah kelam - kabut rasanya.. ni cuma 3 je anak + 3 menantu je mak aku ada.. cemanalah kalau family yang memang ramai.. tapi selalunya they all ni ok je.. sebab memang dr kecik dah biasa ramaikan...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...