Followers

Wednesday, October 22, 2008

Open House 2008 - Part 2

Pagi tu aku bangun before 8am, bibik pun x bangun lagik, xpe coz karang lagik byk keje dia.. pagi tu aku rebus spagheti, masak sos untuk popiah goreng, potong timun and bersih - bersihkan apa - apa yang patut... bila bibik aku bangun, dia tolong penuhkan kuih raya dalam balang.. settle rebus spagheti, aku gulung and masukkan dalam tray terus.. rendang pun masukkan dalam tray and aku potong ketupat masukkan dalam tray jugak...


sempat letak je, tp tak susun lagik

Kuah laksa Johor and kuah lodeh serta kek and agar - agar yang dah siap potong

then aku potong kek and agar - agar, letak dalam bekas and tutup dengan plastik terus... then aku setkan 2 tempat tuk letak 2 periuk besar kuah laksa Johor and Kuah Lodeh,, sib baiklah periuk ni kira presentable jugak.. muahaha.. then amik bekas yg ada byk bahagian tu, isikan timun, isikan limau kasturi, isikan lobak asing, so tinggal ruang untuk letak sambal belacan ngan tauge je.. tempat letak air pun aku dah siapkan... aku susn tempat tu cecantik coz nanti bibik aku xdelah kalut sangat..

Rendang Ayam

Kuih - Kuih raya

Darin yang rasa dulu
settle semua dalam pukul 11.30am aku pun mandi coz aku ada open house kat Damansara, huh sempat lagik tu nak gi beraya.. so sementara aku pegi, antara keje yang bibik aku tolong settlekan cuma goreng popiah, celur sket tauge, buat air, and buat sambal belacan.. oklahkan, jemputan aku pun kul 4pm, kul 12.15 aku pun bertolak ke Damansara...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...