Followers

Wednesday, October 29, 2008

Makan - Makan raya

Ni pun entry last week...
setelah berpenat lelah masa hari sabtu tuh, ada pulak kawan we all buat makan - makan keesokkan harinya..


pagi tu we all breakfast pun dah pukul 10 lebih, makan laksa johor and lontong lagiklah.. then we all gi rumah kakak sebelah yang sama buat open house ngan kita org.. alamak, akak tu siap masakkan kita org Nasi Tomato tau.. terharunya.. padahal semalam dah penat dah kan.. makan jelah.. then dah nak Zohor balik umah, semayang, relax jap, then aku gi Jusco, Darin tinggal coz dia nak tido dah..


balik je dr Jusco dah kul 3, member dah siap call suh datang, so we all singgah terus sebab Darin still tido, dah bangun baru nak amik dia.. tp time tu cam nak hujan, husband aku tinggal and aku balik umah, sampai umah hujan lebat ya amat... aku pun lepaklah ngan Darin, siap baring sumer... bila dah nak reda aku kejutkan Darin, memula x mo, paksa gak cakap nak gi umah Danish..


by the time we all sampai kengkawan dah ramai balik, husband aku pun dah makan, so dapatlah aku makan ngan selesa.. makan nasi ayam pulak and adalah juadah - juadah yang lain.. Darin pun makan jugak.. seronoklah dia main - main ngan Danish, siap rebut barang lagik..


dah nak dekat maghrib, aku amik kereta yang aku cuci tadik, then balik umah.. malam tu husband aku jamah sket lontong.. buat alas perut.. kesimpulannya amatlah kenyang,,

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...