Followers

Friday, October 31, 2008

Pagi tiada serinya

Pagi tadik terasa tak best langsung dengar radio ERA tuh.. sejak Kiran takde, rasa hilang pulak serinya... kalau beberapa tahun lepas, pagi di ERA ada Halim Othman, bila dia berenti.. hhmm risau plak pagi di ERA tak best, tp lepas di diganti dengan gandingan K&K, aku rasa memang meletop.. pastu ada jugak dia undang Apek.. tp aku rasa Apek tak sesuai bercakap kat Radio, nampak cam merapik sangat je.. lagik bagus Kak Engku rasanya..

Bila Khairil berenti, tinggalkan Kiran.. kesian dia, ada masa tu memang dia on-air sorang je pun.. tapi lepas tu dia di gandingkan dengan sapa ntah then pastu ada Hani ngan AC join dia.. bolehlah, tapi Kiran tetap unggul.. pastu kes Hani selalu cuti, katanya sakit, x boleh keje pepagi ni, sebuklah nak carik pengganti Hani.. dapatlah Natasya Aimi.. masa dia on-air tu pun aku rasa dia ni oklah.. and now memang dah jadik DJ cuma takdelah dia keje waktu pagi, adalah sesekali kot.. dia kena banyak belajar and carik identiti sendiri.. teruskan usaha ye..

Then lepas AC ngan Hani, skang di datangi Adi ngan Nana.. yelah aku rasa memula tu best jugaklah.. ada lawak sumer, itulah.. inilah.. tapi yelah Adi ngan Nana kan dedua bebudak AF, so sesikit nak gaklah menyanyi kat ERA, sesikit tu aku x kisah sangat.. tapi... pagi aku rasa cam amat meluat plak.. sejak Kiran tinggalkan ERA, aku rasa ERA mandom giler.. org - org yang keje kat Astro tuh.. cubalah buat sesuatu.. ada ke pagi tadik masa kes lepaskan geram kat ERA< boleh plak bebudak berdua tu nyanyi.. pastu tak rasa pun suasana tu happening.. cam ntah hapa - hapa.. sampai caller pun sibuk nak nyanyi.. hallo, ni radio.. bukannya studio nak buat rakaman.. kat sini ko menghiburkan orang dan sampaikan maklumat berinformasi.. kalau asyik nak keluarkan suara katak korang tu... janganlah kat radio ERA.. gilah radio lain wei...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...