Followers

Thursday, October 30, 2008

Mc Donalds

Sabtu lepas mak ngan ayah aku datang, so pakat pagi tu aku nak masa kuah soto dengan nasi impit, so yang ni bibik aku dah mahir sangat.. so bolehlah main tinggal - tinggal cegitu..



disebabkan husband aku kesian ngan wife dia tunggang - langgang kat dapur walaupun masak sikit, dia ajak we all breakfast kat Mc D.. sebab dekat, cepat dan senang.. so abis je makan, aku bawak Darin main kat play area tu.. seronoklah dia main gelongsor.. nampak macam x takut je dia.. kakak - kakak yang ada kat situ, selamba je dia panggil and ajak main.. kebetulan budak tu pun naklah pulak layan Darin, turun naik naik gelongsor.. aku biarkan je Darin main sorang.. memula dia turun terbalik.. pastu aku ajar dia suh duduk... barulah ok..


sambil snap gambar Darin, adalah sorang budak perempuan ni berdiri depan aku, agaknya sebab nampak flashkan,, terus aku snap gambar dia.. dah 2 tahun dah umur dia.. cuma kecik je kan.. tapi tetap comel.. hmm budak kecik memang semua comel pun kan..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...