Followers

Thursday, October 23, 2008

I'm Not Single

Malam tadik aku tgk cerita I'm Not Single.. ada orang cakap sedap, so aku spend time from 11pm - 12.30am..

aku pun x taulah apsal sepanjang citer tu aku sebak and nangis sampai air mata bergenang - gegang.. aku rasa apa yang Farid Kamil buat kat wife dia nama Maya.. hhmm cam susah nak diduga dek akal.. they all kahwin atas pilihan family.. walaupun Maya dah ada pilihan sendiri and memang dah plan nak kahwin.. tp Adam layankan je, kehendak wife dia.. even Maya jumpa Dani pun Adam tahu sebenarnya... tapi Adam cam lelaki yang.. terima je, macam "takpe, pilihan keluara dia adalah pilihan yang terbaik, and dia layan je kerenah wife dia walaupun sampai part yg dia kena humban keluar dr market coz tak kasi Maya amik beli barang bebanyak, siap buat sempadanlah.. and macam - macam lagik..

ada org bercinta bertahun - tahun pun sometimes lepas kahwin still kononnya.. "x fahamlah perangai you ni".. padahal masa bercinta, terima je semua.. terima seadanyalah konon.. tapi lepas kahwin jadik lain.. dalam kes Adam pulak.. dia terima wife dia seadanya sampaikan sanggup layan wife dia yang "sleep walker"... ada ke husband tahan tak tido sampai malam, nak tunggu wife dia habis mengigau and then baru tido.. aku rasa takde kot...

tp dalam hidup berpasangan tuh, kena ada give and take kan.. kalau lelaki nak perempuan je hormat dia, cemanalah.. bukan nak suruh husband tu tunduk pada isteri.. tapi perempuan ni fragile.. kalau lelaki mengalah sikit.. perempuan tu takdelah selamanga nak makan hati...

"awak adalah isteri saya dan saya sayang isteri saya lebih dari segala - galanya.."

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...