Followers

Tuesday, September 8, 2009

SMC lagik

patutnya aku ada team lunch hari tu, tapi disebabkan condition husband aku demam x baik - baik... kena pegi check kat SMC jugak... dari petang Isnin demam tak baik - baik sampai rabu.. tak ke risau.. siap kena amik darah and buat ujian Influenza H1N1 sekali..


so lama jugaklah melepak kat SMC, hari panas... nak tunggu jumpa doktor berejam, nak tunggu result dah sah - sah 1 jam ++, bos aku siap sms, nak tapaukan untuk aku ke tak.. sib baik aku cakap tak payah, dah 1/2 hari aku kat sepital, malas plak aku nak gi opis, terus EL je 1 hari...

keputusan.. husband aku bebaslah dari gejala H1N1 tu.. bahayalah skang ni demam, batuk selsema bukan boleh buat main tau... korang yang sakit - sakit tu cepat - cepat jumpa doktor, amik vaksin apa-apa yang patut and amik suplement and jaga kesihatan seadanya..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...