Followers

Tuesday, September 1, 2009

Something to remember.. but not to forget..

kita sama - sama kenal sejak aku masuk Vallent pada 10/10/2005.. masa tu bulan puasa.. so takde masalah sangat waktu lunch, sepanjang bulan puasa di Vallent, di kesempatan bulan puasa yang ada aku amik peluang berkenalan dengan semua orang..


semakin hari semakin ramai team tu.. ada yang masuk dan ada yang keluar.. tiba saatnya aku keluar jugak..


masa IBM beli Vallent, aku dalam pantang masa tu, bila masuk je balik keje, dah officially IBMer... rasa macam mimpi je, kalau dulu bercita - cita nak keje ngan IBM, skang dah dapat... still rasa sama sebab kita masih di tempat yang sama, buat keje yang saa, bos yang sama and majoriti semua benda pun masih sama jugak...


dan kini, aku sendiri yang buat perubahan.. bukan niat aku nak jauhkan diri dengan korang, bukan niat aku nak tinggalkan korang, bukan niat aku jugak dah tak nak keje dengan korang.. tapi aku dah lama nak carik sesuatu perubahan.. inilah perubahan yang aku pilih..


aku dah tak duduk kat tempat yang sama.. bukan lagi bos yang sama.. bukan jugak lawak yang sama... semuanya berbeza sangat.. aku dah masuk team lain, tempat keje lain, bos lain, workload keje lain... environment lain..


walau macam mana pun, aku tetap rindu and sayang korang... thanks untuk semua.. and sorry sesangat sebab aku selalu sakitkan hati korang.. korang tetap best... best.. dan terus best...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...