Followers

Friday, September 4, 2009

Melepaskan kau pergi

cheewahhh.. tajuk x boleh tahan tu...


pagi tu seawal 4 pagi aku bangun, make sure semua dah siap... nasib baik barang - barang semua dah masuk dalam kereta sebelum tido lagik.. aku tau, bibik pun bukannya lena sangat tido, badan dia je kat sini, hati dan fikiran dah sampai Surabaya kot...


aku mandi, siapkan diri, aku tengok dia dah bangun, family aku pun terjaga sekali.. aku siap call neighbour sebelah aku coz dia pun nak jumpa bibik.. yelah sempat jugaklah 4 bulan bersama.. tak sempat nak mesra.. dia dah nak balik.. aku rasa bibik pun rindu jugak... mkalumlah, we all baru je pindah kawasan baru... dia pun x puas lagik duduk rumah aku tuh... perjalan mesti diteruskan, jam dah pukul 5 pagi, Darin pun aku kejutkan bangun, tukar baju dan pampers je, and terus we all ke airport, aku tak nak lambat, manalah tau kalau ada proses yang tak kena ke.. susah jugak..


sampai kat airport, tak banyak barang boleh bawak.. total barang bibik dalam 80KG lebih.. kena bayar dalam RM2000++ tau.. dia pun takde duit sebanyak itu, and we all pun x boleh nak tolong byk, tak tau apsal semua barang dia berat... we all takde simpan jongkong emas pun kat rumah..dia lepas bawak dalam dekat 30KG ++ kot, itupun tumpang - tumpang orang lain, tapi kena bayarlah anak ikan haruan yang tolong tu.. murah sket je kalau kena bayar direct kat airport tu sendiri...


nampaknya we all terpaksa bawak balik barang dia, and serahkan kat kaka@makcik sedara dia yang uruskan.. we all pun tak berani nak pegang lelama.. kesian jugak dia.. tapi dia tetap kena balik jugak...


Darin pun ok je, takdelah nangis - nangis, good anak mummy... Insya Allah, harapnya semua selamat... bye bibik..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...