Followers

Tuesday, September 1, 2009

Tinggal kenangan

sesekali belek gambar, jumpa plak gambar lama ni.. inilah cube aku dulu.. dekat 4 tahun jugak aku duduk kat situ... rekod tau, even masa kat XY**** dulu pun, walaupun 4 thn aku kat sana, tapi tak duduk tempat yang sama, ada masa aku kena travel sana, sini.. so sekejaplah sesangat..


cuba aku tak comel macam orang lain, cube orang lain bley ada gambarlah, bungalah, ada yang bawak pasu bungan siap sekali.. then ada kad - kad ucapanlah.. and macam - macam sangat... cube aku..ha..ha.. itu jelah yang aku mampu buat.. sangatlah banyak barangkan... tapi korang pun mesti ada lagik banyak barang dari akukan, specially yang dah keje at the same company bertahun - tahun... lepas aku tinggalkan tempat aku, belum ada lagi orang duduk situ... so tunggu orang barulah tu...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...