Followers

Tuesday, July 12, 2011

jerebu lagik

inilah dia penangan kalau lama giler tak tulis apa - apa... bersawang - sawang.. sampai dah berjerebu dah..
korang perasan kan kalau keluar skang ni udara tak berapa best sangat..
balik rumah malam tadik,,, bau asap je.. memang tak boleh tahan, kena tutup pintu, tapi masa nak sidai kain, menahan je bau asap tu.. kain yang cuci pun ada bau asap sikit...

bila naik atas pulak, still ada bau asap tu, masuk bilik air pun ada asap sebablubang cermin tu mcm renggang sket.. ish, sabar jelah.. keadaan ni memang setiap tahun berlaku.. lebih - lebih lagik bila dah nak dekat bulan puasa...

malam ni ada kurang sket, aku dah boleh bukak pintu rumah, mungkin asap tu dah terbang ke tempat lain.. Alhamdulillah..
korang kat luar sana, jaga kesihatan ye, selalunya bila cuaca tak menentu macam ni, demam, batuk, selsema tu sangatlah menjadi perkara biasa.. elakkan selagi boleh..

2 comments:

mekchu said...

kat seremban ni alhamdulillah, masih terkawal.. pakai topeng muzs.. nnti dah sedut byk2 takyt sesak napas pulak..

mummy Darin said...

aku dah dapat merasakan tekak rasa ketat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...