Followers

Thursday, July 21, 2011

R & R The movie

korang dah pernah tengok cerita hantu KARAK?
aku tengok sekerat jalan je, sebab tengok dah tengah - tengah, malas nak habiskan sehingga ke penghujung
pastu korang tak tak pasal filem yang Uncle Seekers buat tu.. pasal Penunggu istana?
Istana kat Papan, Perak?
itu kisah benar katanya, di ambil dari video asal bebudak tu.. dari 6 orang watak utama, ada 2 je yang selamat..
kalau korang nak try tengok, cariklah CD/DVD citer tuh, agak bosan tapi bolehlah kalau nak try jugak..

ada 1 lagik movie pasal R&R the Movie..
so sesapa lepas ni kalau singgah memana R&R janganlah takut pulak nak pergi toilet sensorang ke apa.. specially waktu malam, sebab R&R the movie ni bukanlah pasal citer hantu.. tapi pasal citer RANGO dan RIO yang we all bawak Darin tengok beberapa bulan lepas..


semenjak aku kena keje kat KL, husband aku pun sama sibuk, specially time weekend, setiap sabtu dan ahad kena keje.. tapi itu beberapa bulan lepas... skang ni stop kejap.. kalau weekend husband aku keje, confirmlah aku lepas kat rumah je, buat keje rumah and melayan Darin to the max..

nak dijadikan citer pada 1 hari, husband aku buat plan, nak bawak Darin tgk wayang cerita RANGO.. so plan punya plan... dia suruh aku naik Komuter dari Shah Alam, sampai Sentral then transit ke Mid Valley.. ok layan jugaklah.. sekali dah berbicara dengan Darin, boleh plak dia kata tak nak naik train, takutlah, itulah inilah... aik, tak boleh jadik macam ni.. elok - elok mintak tlg pakcik teksi hantar ke Komuter Shah Alam, terus dia hantar sampai Mid Valley, hambik ko 30 lebih tambang aku.. Darin pulak baik punya tido dalam teksi...


melayan dia tengok RANGO, kenalah amik premium seat, beli 2 tiket, boleh duduk 3 org sebab bahaiah arm rest to boleh dinaikkan.. lagik selesa dan tak ramai org, dah cerita pun mmg cerita bebudak, so mmg ramailah bebudak dalam tu, walaupun bukan musim cuti sekolah...

berjayalah jugak citer tu walaupun Darin dah 2-3 kali bangun, nak duduk kat tangga semua.. hahaha.. bila dah nak keluar.. sekali nampak plan banner cerita RIO... confirm kena beli lagik..

ya.. ianya berulang lagik sekali.. tapi tidaklah dengan pakcik teksi.. disebabkan kepayahan yang dilalui hari tu, kali ni punya movie, memang plan dari awal, dan memang naik kereta dari rumah.. means, bukanlah time husband aku keje, TETAPI.. aku yang keje, so kenalah tunggu aku habis keje sekejap then cabut.. nasib baik boleh settle awal..


pengalaman bawak Darin sangat adventure.. dari yang dulu ada sepupu - sepapat dia, sampailah we all bertiga, dia memang bukan jenis yang sangat tekun tengok wayang.. maybe sbb keadaan gelap.. tapi kalau kat rumah, tgk kartun Handy Manny ke, Little Einsten ke.. bolehlah plak melekat kat TV tu, sampai aku panggil makan pun xde ekspresi.. sampai hati ko nak..

oo ada banyak lagik wayang terkini, ada hajat jugak nak bawak dia tgk citer Transformer sbb sblm ni dia tgk kat DVD je.. nanti tgk cemanalah kan.. skang ni busy - busy dan busy.. xshuke tul lah... tapi hidup mesti diteruskan jugak..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...