Followers

Tuesday, March 30, 2010

Apa Sarapan Pagi Tadik

Selalu pagi just minum air coffee campuran secawan, and chow pergi office
pagi tadik tergerak plak nak makan something.. he..he.. saje sesuka...


so inilah sarapan aku pagi tadik
kali ni amik Fresh Milk original, selalu aku makan coco crunch dgn Fresh Milk sbb tak nak rasa susu, so sebab tak nak rasa susu, amik perasa Honey + Almond, sebab aku memang hantu kekacang..

sedap plak rasa makan neh.. cam nak makan selalu lagik..
ini kotaknya yek kengkawan... sapa nak cuba, bolehlah carik di pasaran.... aku mmg bukan jenis BF yg makan heavy.. selalu mmg minum air secawan, and sambil tu makan roti je, kang kenyang sangat BF, lunch dah takde selera nak makan.. so cereal ni mmg kegemaran aku, cuma x bley share ngan hubby coz dia org Melayu Tradisional.. dia x makan, so aku sarap sorang - sorang sambil dia tgh bersiap kata atas...

hhmm sedapnya.. cubalah

5 welcoming comments:

Muhammad Adam Rayyan said...

huish! sedap tu...
bak sket!!

D.N.A.S said...

Musz,
saya pun makan cereal for breakfast sekarang sebab itu aje yang sempat. Tapi, kena tengok jugak. Some cereals ada kandungan gula tinggi. So, defeat the purpose bagi mereka yang nak diet. Hehe.

mikamusz said...

Adam boleh makan cereal auntie ni ker? Faridz, kalau nak mehlah dtg sarapan umah aku.. he..he..

Kak Dayang... yg sedap tulah yg suka saya mkn.. nanti dah ok nanti try yg takde rasa manis plak lah...

Ms SZ said...

Akak! saya pon makan neh. saya ambil fruit punya. kat office saya bawa bekal yang special bar tuh! nyum nyum. next week buka kotak yang special K pulak. sedap lagi menyihatkan.

mikamusz said...

ms sz.. ooo ye ke.. hhmm kena try jugak... simple and mudahkan.. yelah nak berkejaran mengharungi traffic jam, ini jelah bf yg mudah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...