Followers

Friday, October 15, 2010

Rindu lagilah nampaknya

eh.. apahal plak rindu - rindu ni.. rindu raya kah?
rindu blogging kah (ni sudah tentu)
rindu nak bloghopping kah (mestilah.. nak tau cerita terkini)...

ha..ha.. ini rindu lain lah...
Ntah mana ntah entry raya kan
sempat entry puasa seketul
entry bag seketul
entry PMR seketul.... tau - tau.. rindu.... oh no

semua tak dirancang pun, nampaknya kami berjauhan lagik
sedih - sedih.. apa taknya 1 thn lebih kami bertiga mengharungi onak dan duri (cheewwaaah), yelah dah takde bibik kan, susah senang bersama, gaduh - gaduh manja bersama... kah..kah.. last - last hhuuwaa.. tapi aku jugak yang izinkan.. yelah, sebab demi tugas.. apalah sangat pengorbanan aku ni melepaskan dia pergi, berbandingkan pengorbanan dia kat sana nak kena kerja, ngadap client, jadi perantaraan bos.. dapat plak bos mat saleh yang sangat understanding.. siap wish memacam sebelum pegi.. sangat short noticed ok.. petang Jumaat kul 6.30 bos inform... kul 1AM dah dapat itinerary, ahad malam terus berangkat... semua kelam - kabut... tapi still well-managed....

Sebelum berlepas.. melepak kat Mc Donald...
so sepanjang pemergiannya, ibunda tercinta menemani di sisi.. chewah.. so boleh eksyen dengan si Sue.. balik umah mak masak sedap - sedap.... terima kasih mak...

Insya Allah, katanya balik 5/11, means sampai sini 6/11.. oh tak sabarnya nak tunggu dia balik..
jangan lupa shopping yek bie.. he..he... take care.....

Ibu negaranya.. tapi dia bukan di sini...

so kalau lepas ni banyak entry melepas perasaan/rindu sila muntah hijau ok... he..he..

2 comments:

mekchu said...

aku kah cik sue itu? sbb aku antara cik sue yg dpt makan masakan mak.. huhuhuh... gi mana laki ko?? oooohhhh rindu merindu la korang...

mummy Darin said...

ha..ha.. mmg aku tuju kat hang pun.. laki ku ke Europe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...