Followers

Friday, May 6, 2011

iPhone4.. CELCOM.. ada berani

hari tu kan.. masa jengah - jengah blog VP, blog Kak Red and banyak lagik.. semua cerita pasal iPhone 4...
alah... iPhone4, apa nak heran kan.. korang pun memang dah pakai iPhone4... skang sibuk duk carik iPad2 dah kot.. yang pakai BB lagiklah bersepah..

Tapi dia orang cakap.. kali ni iPhone4 ada warna PUTIH... kira gojeslah sapa yang pakai.. lain dari yang lain.. sapa pakai confirm cakap "Wah... henpon BBAARRUUU..."... tapi takdelah aku nak amik port sangat...


pastu baca - baca lagik.. sekali aku terpana bila dia cakap CELCOM..
wa.. ini sudah bagus.. selalu MAXIS je yang ada pakej ni.. pastu DIGI.. dah makan tahun.. baru CELCOM nak buat.. and nak jadikkan ianya SPECIAL.. iPhone4 kaler putih tu ler...

sekali cakaplah ngan husband I tu ha.. "bie.. dengaar tak?? cegini.. cegituu...... iPhone4... toot..teett.. Ada kaler putih.. pastu kan.. ciitt.. cuutt... trruutt.. CELCOM tau.."


sekali ..
"Alah tak yah lah"..

ok fine, sib baikler minik mu ini takdelah kehausan iPhone sangat... walaupun dah cantik dah tu dengan Pakej from CELCOM... so biar jelah niat terkubur kat situ...

sekali.. pagi tadik.. on the way gi keje..



"Bie.. tak nak ke beli iPhone4 BARU tuh???? Pakej cegini..cegini.."
mencik tak dengar
hari tu kita beria.. dia pulak x sungguh.. bila kita dah takde perasaan.. dia bakar plak...ces..

tapi takpelah.. minik mu ini takdelah terliur sangat ngan iPhone4 tu.... cuma terliur dengan ...muahaha... sediri mau ingat yek bie...



P/S: Tapi kalau nak bagi I Iphone4 warna putih tu.. I ok je...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...