Followers

Thursday, May 5, 2011

Sejurus selepas itu

fuh.. dah masuk bulan May.. macam tak percaya je..
korang caya tak... lagik berapa bulan je dah nak masuk bulan Ramadhan.. bulan puasa
pastu dalam bulan yang sama jugak raya...

ada yang dah menggelabah ke??
kain tak beli lagik?
nak fikir tema kaler apa pulak tahun ni?
fikir nak buat kuih raya (utk yang baru ada oven baru) atau nak beli (main tunjuk je)
bergaduh nak balik raya rumah mana dulu...
ada jugak yang pasang angan - angan nak bawak keta baru balik raya...

ish, tetiba melalut pasal raya... semua menggelabah..
tapi... tak habis lagik ganti puasa.. korang tak menggelabah ke??








Pesanan ikhlas dari Ustazah Darin... amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...