Followers

Tuesday, November 2, 2010

kenangan wan dan atuk

ayahanda dan bonda ku baru saja bertolak pulang ke kampung halaman..
sob..sob..sob...

tapi bukan nangis sangatlah pagi tadik.. adegan sedih ni dah berlalu 2 hari lepas.. biasalah saya ni.. sedih awal - awal supaya tak menunjuk kesedihan pada hari kejadian...

hari ni kerja dari rumah.. nak hantar Darin nursery.. dia batuk kronik..he..he.. idaklah sgt, sesikit je, cuaca sejuk ni.. selalu batuk dia specially malam..

petang ni Tok Ma plak amik alih... so rumah ku sentiasa hiruk pikuk untuk 4 minggu ni..
kepada jiran kiri ku dan belakang ku.. maafkanlah kebisingan yang datang dari rumah ku yek..



terima kasih mak sebab sudi jaga Darin.. Alhamdulillah darin pun x langsung menyusahkan wannya sepanjang tinggal berdua kat rumah.. makan, minum, tido, minum susu semua ok... bab mandi je susah sikit... (hush bahaya nih)... terima kasih sebab temankan darin kat rumah sampai waktu kronik.. kul 4 pagi baru anakanda balik ke rumah sebab kerja yang kronik.. dan Darin pun takde menangis atau merengek sedikit pun carik mummynya.. tau - tau tido sendiri kat atas toto, and tak mintak pun wan tepuk - tepuk and dodoi - dodoi... Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana permudahkan perjalanan harian bonda ku di rumah.. cuma bila mummynya balik je dia tunjuk belang.. biasalah anak..




and terima kasih pada Ayahanda ku... sebab benarkan mak temankan anak dan cucuknya di sini... sian ayahanda ku, makan minum pun cuma di kedai je, adalah sekali dua masak nasi di rumah.. selainnya, semua di kedai makan... tido malam pun sorang.. semua sorang.. ALhamdulillah, sepanjang dia keseorangan.. tiada apa - apa berlaku padanya...

semoga Allah kurniakan kesihatan kepada kedua ibu bapaku... amin....

2 comments:

mekchu said...

wah.. atuk & nenek sudah pulang.. mesti darin kesunyian.. tp kejap je tuh.. apa souviner?

mummy Darin said...

souvenir.. Alhamdulillah..
salah 1 dalam wishlist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...