Followers

Friday, November 12, 2010

statistik untuk suka - suki

kadang - kadang masuk jugak dalam cik nuffnang ni.. saje nak tgk statistik readers... tau  tak banyak tapi nak tgk jugak..ha..ha... ada sekali pernah gak cecah more than 80 readers sehari.. tu je kot pencapaian terbaik saya.... u all semua mesti lagik tinggi kan...

ni tergerak nak tgk statistik bulan lepas.. bila tgk yang pie chart ni cam ha..ha.. kelakar pun ada seronok pun ada...


pembaca paling ramai.. of courselah Malaysia kan... sebab tu saya sayangkan Malaysia....
then Belgium.. ni confirmlah coz cik hubby kan kena pergi sana last month....
Then UK. mungkin ada kot kawan - kawan blog saya yang baca dari UK... (ada ke???)
pastu Republic of Korea.... hhmmm ada ke yek? mungkin dia google - google tu terjumpa lah blog saya ni ha..
pastu Indonesia... Singapore dan US...



apa - apa pun, saya tetap sayang u all yang sudi baca blog saya yang tak seberapa ni...
A thousand of apology of my mistakes on ignoring my readers such a long time... will make myself available to update this blog... thank you readers... love u alll (chheewwahh)

2 welcoming comments:

mekchu said...

yg malaysia tu salah sorang aku lerrr.. hehehe

mikamusz said...

terima kasihlah sue sebab jadik pembaca dari Malaysia yang setia..ha..ha..
"saya anak Malaysia"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...