Followers

Friday, June 1, 2012

Klana Beach Resort - Edisi Terjun Pool

Hari kedua.. hari terakhir atau keesokkanya, memang aktiviti terjun pool je.. settle sarapan, terus terjun... kali ni boleh berbangga sebab aku siap beli seluar masa karnival malam tadik... untuk melayan anak dara.. apa pun sanggup...




banyak betul entry gambar, jadi layan tengok gambar jelah yek...







 Aksi Darin dengan Dolphine, time orang tak ramai bolehlah berseronok dalam pool tu sorang - sorang kan...







 Di sudahi dengan aksi kena berlari dan terjun dalam kolam pastu mummy kena sambut..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...