Followers

Wednesday, July 30, 2008

Mari melabur

Last week berkesempatan pergi RHB, dalam keadaan tak berapa stabil ni kenalah beringatkan.. so aku pun kais - kaislah duit yang ada tuk simpanan aku ngan anak aku...



And difahamkan ASD punya dividen bulan 6, so bila tgk je buku tu ter'update' he..he.. cam best jugaklah..

disebabkan happy aku pun singgahlah watson, nak beli cotton facial tuk diri sendiri..



pusing - pusing watson, adalah lagik sale tapi takkan nak borong semua, lalu kat tempat sikat, nampaklah sikat ni cam murah je bawah 10 hengget and ok je rasanya.. coz dulu bibik aku ada pesan (sebelum dia balik cuti tuh), mintak tolong belikan sikat, tp jangan ada bulat kat hujung.. so jumpalah apa yg dihajatkan..



dah beli tuk bibik aku, cam nak cariklah utk husband and Darin jugak.. baru teringat yang husband aku dah lama tak cukur janggut and misai coz pisau cukur dia dah hilang.. sebab tak tau nak beli yang cemana.. so aku belilah yang pakai buang jer..



sambil pusing - pusing tu terfikir jugak nak beli apa tuk Darin.. nak beli syampu atau mandian dia.. dah ada dah kat rumah.. last - last teringatlah ubat gigi dia pun dah nak abis.. kali ni beli perisa grape pulak..



so completelah semua org dapat 1 brg ok...

1 welcoming comments:

UNI SANC said...

Hi can n view me too....will makes u happy...take care..n happy always..
www.D1vABab3z.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...