Followers

Thursday, October 20, 2011

Panggilan Haji

 baru 2 hari sudah hantar husband kat KLIA, kali ni hantar abang aku pulak menunaikan haji...


dalam suka.. pasti ada duka...
segalar rintangan.. kalau ada jalan penyelesaian, pasti boleh diatasikan...
takde nak cakap apa
hanya gambar sebagai tatapan...


 





Semoga mereka mendapat Haji yang mabrur.. AMIN....

 

2 comments:

mekchu said...

hari tu seminggu 3x hantar dan 3x balik (dah hantar kena lah balik kan) hantar najib KLIA/LCCT.. tp still konpius jalan.. hahaha

eh, aku pernah jumpa abg ko tu kan.. semoga abg ko & isteri pergi dan pulang dgn selamat.. amin...

mummy Darin said...

hik..hik..hik.. kalau masa aku kahwin, confirmlah ko jumpa dia kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...