Followers

Friday, February 13, 2009

Merewang ke IKEA

Aku suka - suka je snap gambar kat IKEA yek.. abislah kalau kena saman.. tapi aku nak tolong korang.. nak bagi idea kat member - member aku yang tengah pening kepala fikir nak deco umah dia.. tul tak cik riniy..he..he.. sapa lagik yek.. hhmm zam pun sama... lagik.. arrgghh tak hingat plak.. tetiba ilang ingatan..





tengok dapur dia amatlah modern gila.. apa org panggil.. scanadavian style.. abislah kalau salah eja.. kena kutuk satu kampung aku.. ada kaler merah.. ada kaler hitam.. kaler putih?? aku x amik plak.. actualy amik gambar ni coz nak cilok idea jugaklah ni..



pastu pegi tgk wardrobe pulak... hhhmm kalau ikut harga.. ada org cakap murah, ada org cakap mahal... ada org cakap ok.. ada org cakap tak.. tp terpulanglahkan.. sendiri punya pilihan... kalau suka amik.. tak kisahlah org cakap apa pun...




jalan - jalan amik lagik gambar..


tapi we all x beli almari and tempah dapur kat IKEA lah.. we all buat biasa - biasa je.. kata budget pun ciput kan.. haruslah berjimat - cermat di dalam ekonomi yang macam - macam hal... macam yg berlaku kat Perak.. tempias rasa jugak kat Selangor.. coz berjiran.. hapalah mengaruk pasal isu Perak pulak...



oklah time tu balik dah... cukup - cukuplah dalam troli tu.. confirmlah sarat Suria nih...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...