Followers

Wednesday, September 14, 2011

Blue to the Green

apahal pulak cerita pasal warna nih... takkan nak tukar kaler template kot??? ke nak citer pasal baju raya?? pun takde kaitan...

actually nak citer pasal opis baru.. from BLUE to the GREEN

oklah korang.. memang nak bagi tau pun yang aku memang dah pindah opis, company baru betull.. dulu asyik duk confuse, kejap kat Uptown, then kat TPM pastu pergi Affin Bank, tapi still 1 company.. kali ni totally new...
Gambar sekadar hiasan.. membina tower tertinggi.. walaupun x tinggi, tapi bila ditiup tak rebah tau...so dapatlah hadiah coklat NIPS... awek depan tu comey, korang nak kenal ker?

start keje rabu lepas.. so last week cuma 3 hari je keje.... hari pertama sampai tak buat apa - apa.. dapat buku HP-UX seketul.. then tunggu sampai dapat laptop..sib baik dapat pada hari yang sama... pastu bos bawak pusing 1 team, kenalkan diri and bawak pergi bahagian dev team, untuk kenal dengan bos Bill Ops.. hari kedua.. masuk training, product baru tapi aku ngantuk giler tak boleh tahan... time makan.. bleh ada orang tegur aku, siap tau nama aku, cemana boleh tau nama aku, baru hari ke-2, team lain pulak tu.. ggrrrr... hari ketiga hari lepak lagik, sambil jalan ke semua tempat and kenal - kenalkan diri - sendiri kat tempat lain..

minggu ke-2 pulak, 2 hari masuk New Employee Orientation... hehe.. banyak games, introduction to the company, kenal dengan team lain.. so far enjoylah... ramai muka baru, muda, dan boleh buat gang.. so kenalah kembangkan sayap...

company apalah aku masuk yek... korang boleh teka kot.. sebab dah ada pun clue kat situ..

tapi kenapa HP-UX and bukan ORACLE.. aku pun x faham apsal... dia bagi, aku pulak main amik je.. tapi still ada Oracle kat sini...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...