Followers

Saturday, April 25, 2009

Birthday treat for Lilian


Yang pakai baju hitam tulah birthday gal

This time aku nak cerita pasal birthday lagik.. kali ni for my opismate = Lilian... bulan March hari tulah.. we all plan punya plan.. so we all nak pergi Italianesse je.. (maafkan saya kalau ejaan tak betul)..

dalam 6 orang masa tu.. order makanan, sharing basis, konon nak order yang murah... yang ada offer tu... kalau u all perasan, pergi memana, banyak betul buat promotion lunch murahkan.. macam ala - ala Mc D tuh.. 5.95.. samalah macam kat sini..

aku pun tak ingat apa yang we all order.. ada pizza, pasta, appertizer.. hhmm apa ntah lagik... bab air pulak, ada yang order air sedap.. ada yang order air biasa je..

budak - budak ni amat suka bergambar.. aku pun suka gak tapi pelik apsal gambar aku x cantik.. amat sedih woo..



sementara tunggu makanan, of cozlah snappo dululah semua gambar yang ada.. ada member aku siap amik gambar sekeliling.. kata dia nak buat kenang - kenangan.. iyolah tu.. esok lusa ko datang situ balik tak..


bila makanan sampai je.. haruslah semua org pulun makan sampai kenyang... semua makanan cukup.. abis tu camner.. asal makan je minum.. asal minum je makan.. borak - borak.. gelak - gelak.. kenyang angin pun masuk sekali....


sampailah part yang dinantikan.. they all bagi bread pudding je for Birthday Gal.. so kenalah nyanyi sumer.. tapi amoi ni tak mo plak nyanyi.. ish.. susah tul lah.. then suruh gak dia jogetlah hapalah.. and then pekerja sana plak nyanyi... pastu dia kena tiup lilin tu guna straw.. dahlah jauh giler.. aku rasa air liur lagik banyak terkeluar dari angin..ha..ha..


abis je makan, gelak - gelak.. apa lagik, balik kejelah.. takkanlah u all nak continue tengok wayang/main bowling kot.. bos carik.. naya je tau...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...