Followers

Monday, April 13, 2009

Bersiaran di KL Sentral

Bertuahlah kalau aku bersiaran from KL Sentral.. tak kuasanya aku nak ngankut laptop Lenovo yang maha berat ni, kalau ada E71 tu maybe bolehlah kot..ha..ha..
kejadian kat KL Sentral ni dah makan sebulan dah.. Darin kalau ngan sepupunya amatlah suka je mengekor apa yang sepupu dia buat.. tapi bila suh amik gambar sesama amatlah susah sebab dia pun sibuk nak amikkan gambar..



nak tak nak bagi jugaklah hp aku tu, so bagi dia puas hati.. bagi snap - snap sket, pastu diamlah dia.. dan hasilnya...


dan ini jugak..


oklah tu kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...