Followers

Tuesday, May 19, 2009

TRU & Stroller

Aku jarang keluar berdua dengan Darin. Selalunya memang ada daddy dia.. ntah cemana 1 hari tu.. aku keluar dengan Darin tp ditemani oleh jiran aku and anak dia 2 orang dengan adik dia.. so cuma aku berdua tapi taklah berdua sangat..



Tujuan utama ke TRU.. nak bagi dia leka kat situ sambil temankan jiran aku beli mainan anak dia.. Darin pulak macam biasa akan explore sana sini.. habis semua benda dia usik.. takpelah still at learning stage...



Dalam TRU tu, tak tau cemana tetiba dia berkenan dengan stroler kecik Pooh tu.. serius betul dia nak.. so aku carikkan yang baru.. memang takde can nak masuk dalam plastik.. terus je sorong keluar kat area OU tuh... seronok sangat dia.. sampai semua orang pun tengok je gelagat dia...



sampai rumah... boleh pulak dia yang sibuk nak duduk kat dalam stroler tuh.. sabar jelah aku... muat - muat je dia duduk kat dalam tu, pastu suruh plak kita tolak... at the same time, sempatlah beli Barney yang dia asyik rebutkan dengan anak jiran aku tuh.. tapi Barney ni takde bunyi... aku ajarlah dia.. Barney duduk dalam stroler, Darin bawak Barney pergi jalan okeh... kejap jelah.. pastu dia nak duduk balik dalam tu.. apa - apa jelah Darin... janji happy ok.. mummynya pun happy walaupun poket dah kering.. ahaks...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...