Followers

Wednesday, December 31, 2008

Apa yang aku dapat

lama berjanggut dah ni.. anyway.. Selamat Menyambut Tahun Baru Islam pada semua umat Islam... lama sangat tinggalkan blog ni.. selalunya kalau cuti panjang mesti selalu updet. tapi aku busy ya amatss...

Lepas kisah birthday aku tu.. anak - anak sedara aku tercinta ada bagi adiah.. ha..ha.. tak budget pun dia org nak bagi walaupun aku selalu cakap.."birthday maksu bulan12 jangan lupa tau"/.. tapi yelah, dah dia org pun sayang aku kan "chewwwaahh"... so dia bagilah hadiah buat kenang - kenangan.. 1st sekali Aidalah.. bagi bungkusan plastik lovely lace... ok maksu suka ni... boleh melaram .. muaha..


then 2nd, abang long bagi beg plastik "lovely lace" jugak.. aik, aku sudah pelik.. and kakak aku pun tgk aik.. pelik.. rupanya they all beli dr kedai yang sama.. cuma sorang kat Alamanda.. sorang lagik kat Jusco Equine.. bang long bagi ni ler.. dia kata perfurm buat sembur bilik umah baru.. muahaha.. apa - apa jelah bang long..

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...