Followers

Tuesday, December 2, 2008

Oh Cameron - VI

Pagi hari di Cameron.. bilik aku bebetul mengadap Padang Golf... oo malam tadik ada eksiden bebetul depan hotel.. kat depan pintu pagar aku nampak kereta tu berenti.. dalam pukul 12 lebih.. jalan lengang.. aku dgr bunyi keta.. tau - tau je ada bunyi hon.. then gedegang.. pastu kete tu blah cegitu.. seberang belah sini ada 1 keta n kat luar keta tu ada org.. org tu cuma ketepikan macam cover lampu je.. sempoi tul org tu.. pagi ni.. keta yg kena langgar tu dah tak.. x taulah ok ke tak..


kat depan pagar tu keta kena langgar

keta yang kena langgar malam tadik tu adalah ahli kepada kereta yang berderet kat tepi ni..

pagi tu aku ngan husband aku kuar carik breakfast kat Tanah Rata.. roti canai ngan teh tarik... pastu singgah kedai beli gula sket coz nak buat air...

Kat Tanah rata


muka cuak coz ada anjing masa ni

sampai kat hotel.. wah Darin sedap betul mandi lam bath tub tu yek.. x mo kuar langsung....


Tak sejuk ke sayang

lepas breakfast.. we all terus kemas barang and check out... hhm angkut barang cam nak pengsan.. padahal 1 malam je kan..


arrgghh penatnya angkat barang


With Daniel - ada masa dia amat manja dengan aku


Checkout


Tak diam langsung

sebelum checkout sempat lagik tuh amik gambar.. Darin amatlah lasak.. x mo berdiam langsung.. hyper active betul dia kat sini.. maybe sebab cuaca sejuk.. dia sukalah tu...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...