Followers

Tuesday, December 23, 2008

Surprise Party

Apsal beli banyak sangat??
sebab ada kawan orang nak datang..
ok..
yelah sapa plak nak makan mee rebus sampai 10 bungkus kan.. orgnya 3 je.. kalau ada org nak datang takpelah...
Hujan lebat yang amat.. best giler melepak di hari cuti di rumah.. maklumlah org demam...
treett..treett.. (sms masuk kat my hubby's phone)..
kecek..kecek.. aku tertekan plak button view tu sekali nampak msg from my abg..
"ok, we all kat ...."
aku tak abis baca pun..
"oo baca sms org yek"
"alah tak abis baca pun ler".. tapi lam ati aku pelik gak.. apsal abg aku dtg sms husband aku.. tp selalu camtu wo.. kalau ada apa - apa news pun selalunya husband aku dapat.. aku tak dapat.. tak aci le abang aku ni...
"tiiinn...tiiinn..." tu dia abang aku dah sampai dalam hujan renyai - renyai.. bibik aku tolong payungka dia org.. maklumlah.. aku demam, x leh kena hujan.. nampaklah dia org turun berduyun - duyun bawak kek, aiskrim, air botol.. haiya.... apalah projek dia org ni..
tapi aku budget abang aku jelah, coz my Sis kan duk Puncak Alam.. macam impossible je nak sampai sini.. sekali aku korek punya korek.. rupanya memang my hubby dah sms they all awal - awal pasal nak celebrate ni.. and the best thing is.. my Sis memang nak beli baju sekolah anak dia kat Alamanda + tengok cicakman.. and my bro plak memang nak carik baju sekolah anak dia kat Jusco rumah aku coz Jusco IOI size banyak dah habis... itulah kisahnya..


so malam tu.. bibik aku goreng nugget sket, kuarkan mee rebus, aiskrim + air botol buat float... dunkin donut lagik.. ok makan semua ya..


"epi beday tu yu"... itu yang darin sebut.. "nak potong".. dia sudah faham kalau nampak kek maksudnya ada happy birthday.. even masa anniversary we all pun dia cakap happy birthday to you... bestnya..
so sesi nyanyi dan potong kek utk bithday gal yang dah sampai ke penghujung 20-annya.. sib baik tak susun candle.. kalau x confirm penuh atas kek wo..


anyway bie.. thanks for this party.. surprise yang separa.. tapi ok what.. he..he.. i like and the most important thing.. love you so much..
to my dear hunny bunny baby Darin, mummy and daddy loves you....

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...