Followers

Tuesday, December 23, 2008

Happy Birthday Mummy

ahaks.. akak dah bertambah lagik setahun.. Syukur Alhamdulillah sehingga detik ini.. Allah memberi aku peluang untuk terus bernafas, meneruskan hidup sebagai Hamba Allah di muka bumi ini... Sempena birthday aku.. aku Isytiharkan cuti pada seluruh penduduk Selangor.. amacam bestkan.. .. ahaks.. sebab apa selangor.. sebab aku duduk kat Negeri Selangor and keje pun kat Selangor cuma bukan anak selangor.. anak aku je anak Selangor tp ok apa...



So hari tu confirmlah cuti tp aku masih lagik belum sihat sepenuhnya.. tp tatap keluar jugak.. so aku tak mo gi jejauh.. so we all pegi Alamanda and makan kat Nandos.. ramai jugak org masa tu.. maklumlah hari cuti and sekolah pulak cuti..



lepas makan - makan we all bawak Darin main kat playground kat depan Parkson tu kan.. ramailah sangat kekanak kat situ... hhmmm seronoklah dia.. and confirmlah daddy dia kena jaga coz mummy dia kan Birthday gal.. ahaks..


ooo actually we all menunggu someone kat sini.. camni.. masa we all makan kat Nandos.. tetiba je masa husband aku baru balik dr bakat nyamuk.. tetiba ada nampak cam wallet kecik kat belakang seat aku.. alahai cuak jap.. sekali amik,, rupanya card holder.. adalah info pasal empunya holder tu cuma takde nombor phone.. nak hantar kat mana pun x tau coz mcm byk je kad keje dia.. maksud aku.. access card, bukan name card.. so my hubby call salah satu bank card yg ada dalam tu and suruh owner tu call kita org.. sebab tulah we all duduk situ nak tunggu tuan dia datang.. sib baik semua dah settle.. pas je Darin abis main.. we all pun bergerak balik.. hari pun cam nak hujankan.. kang extra demam plak aku... jom balik jom

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...