Followers

Thursday, September 10, 2009

Contest : Aksi Menarik Di Hari Raya

/* Ini adalah sticky post, entry baru, sila scroll ke bawah... jom join contest raya cutemiut78 */


Kali ni teringin plak nak join contest from Cutemiut78, selalunya tengok je contest yang dia buat and selalunya tak berkesempatan nak join sebab tengah fikir idea yang sesuai.. tau - tau je dah abis dah contestnya...

Bulan puasa pun x lama lagik so contest kali ni for surelah berkaitan dengan raya...

Kali ni Syarat - syarat dia:

1.Kena ada blog sendiri -> itu sudah semestinya.. inilah blog aku yang paling lama sekalik rasanya.. berumur lebih dari setahun, yang sebelum ni sekejap - sekejap jer..

2. Add blog cutemiut78 kat bloglist -> saya dah lama kan add blog cutemiut78..he..he..

3. Upload banner macam kat atas tu dan letakkan kat sidebar, make sure link ke contest tu -> kat sidebar pun dah letak, kat dalam entry pun dah letak..he..he..

4. Selain Banner, kat entry pun kena ada link ni tau.. ->ada..ada... he..he..

Pada sesiapa yang terlupa nak klik link kat entry yang saya dah linkkan tuh.. boleh click terus kat sini yek...
http://cute-miut78.blogspot.com/2009/08/contest-kenangan-suasana-di-hari-raya.html

Ok.. ni yang kita kena buat:
1. upload gambar raya yang paling menarik bagi korang:
Di sebabkan 1 je , so memang aku upload 1 gambar je untuk contest ni..

2. Nyatakan kenapa gambar tu unik..
"Aku rasa unik sebab kaler baju yang we all pilih tahun tu warna lembut je, and yang paling best macam sedondon je dengan kaler tiang tuh... semua tu tak plan, pagi raya pertama kat rumah mak aku, aku kan kemaruk nak amik gambar dengan anak dara yang dah pandai jalan and comei pakai baju raya, so husband aku yang suggestkan amik gambar kat tiang plak... so amik jelah, bila dah siap, aku rasa cam best je..he..he.."

3. Buat entry pasal contest ni.. -> entry pasal contest ni dah diterangkan sebelum syarat.. so boleh baca balik kat atas.. ataupun boleh click terus ke link cutemiut ni ok...

0 welcoming comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...